TARP jo kojų, Jerry Saltz GALVOTI
CY Twombly, milžinišką pokario Amerikos meno, mirė 83 dėl 2011 m. liepos 5 d. Kartu su Jasper Johns ir Robert Rauschenberg, jis persikėlė tapybos už Abstraktusis ekspresionizmas herojiškas domenų. Tais atvejais, kai jo pirmtaką dirbo Raumeningų swaths dažai, Twombly orientuota į subtilus, braižymo ir scribbling, lydančiuosius vyrių calligraphic linija, nelyginis ženklai, žaliavinio smudges, blackboard-kaip scrawls ir Pyszny visceralinių spalvos su intimations mitas, aprašomoji ir Whitman-esque jaustis efuzijos ir kad erotika. (Vieną kartą rašė Roland Barthes Twombly’s ženklų polinkių “anglų kolegijose, Lotynų slapyvardis, stalai, simboliai, smulkiai raštu pieštuko.”)
Skirtingai nuo tiek daug jo amžininkų, jis buvo ne New York kūrimą. Šeštajame dešimtmetyje jaunų Twombly keliavo su Rauschenberg Italijos ir Šiaurės Afrikos ir–ar per kelionių ar dėl glaudžių kontaktų su Titanikas Rauschenberg talentą, kurie turėjo imbuing aplink jį su genijus–Twombly būdas greičiau įsiveržė su tantalizing, orgiastic scrotal figūros, plaukiojančių su vaginas, pudenda, abstrakčių anuses ir a likvidumo plūduriuojančius kad meno kritika David Sylvester scenos serijos kai, palyginti su nusidažo kairėje ant paklodės po lovemaking. Šie vaizdai yra aphrodisiacal abstrakčių jūrų, wafting su ironiška, atstumas. Galite iš karto žinoti, kad jie ne tik veiksmų paveikslų arba atsitiktinio splatters bet gimsta proto, tiek daug, kaip institucija, ir jie įdėti Twombly meno ir istorijos žemėlapyje.
Beveik žiaurios, kaip tik Amerikos meno pasaulio sprogo į ‘ 60s, su Twombly, pastatytas netoli centro jį visiems, jis paliko Amerikos geros. Perkelti į Italija padarė jį mažiau šiuolaikinio menininko ir daugiau gyvenimo legendos – rūšiuoti Amerikos Balthus, beveik niekada išgirsti iš. Pagal savo ruožtu Tūkstantmečio, jis neturėjo Niujorkas galerija, rodo beveik 30 metų. Jo darbas augo, atrodo, egzotinių ir vieną kartą pašalinti.
Tada jis sprogo dar kartą. Per savo gyvenimą galutinis dešimtmetį Twombly bet ne lygu savo originalų darbą ir viršijo tai, padaryti milžinišką vėlai abstrakčių darbų, kad pasakyti didžioji pasakos apie senovės armijos, kupolai invazijos ir degimo saulės spinduliavimo, chrysanthemums. Iš šio laikotarpio darbų remtis 12th dinastija Egipto pharaohs; Armadas baržos į jūrą; rydwany spalvos; exoduses, meilės, nuostolių ir ilgesys. Convulsive brushstrokes, bangos suyra šviesos, ranka scribbles, Epas formatą ir sodrus sočiųjų spalva, sujungti sukurti kažką didinga, beveik kaip fresco dažymas. Twombly ne tik ne eiti švelniai į bet gera naktį–jis turėjo pradėjo reiso tam tikru painterly vieta, kur nekontroliuojamos jausmus, patirtis, lūkesčius, svajones ir meilė tampa vienas.
Jis davė man mano meno gyvenimo dalis per. Twombly’s lydančiuosius minties, ženklo priėmimo, užbalansiniai straipsniai, istorija, mitas ir formalism padarė mane matote, kad nėra tokio dalyko kaip grynai abstrakčių arba reprezentacinės meno. Jis yra menininkas, kuris padarė mane matote, kad visi meno yra vienodai abstrakti ir kad kažkas taip paprasta, kaip Rankraštis ir scribbling, paleista, gali būti meno. Twombly’s paveikslų leidžia padidės iki Abstraktusis ekspresionizmas aukščio be yra taip plona oro. Jo meno davė man mano pirmoji tiesa abstrakčių atstovavimo lyties, leidžia man, kaip Patti Smith sakė, Rolling Stones, pradėti “tarp mano kojų mąstymas.”
JERRY SALTZ yra pats sau meno kritikas Niujorkas žurnalas. Šis rašinių pirmą kartą atsirado dėl savo Facebook profilis. Jis gali būti pasiektas jerry_saltz@nymag.com.
Prašome tęsti redingas čia: Art geriausių pasaulyje interneto žurnalas ir tarptautinės galerijos taip pat dekoratyvinės meno internete