Prekių ženklų klausimais Mobil Auto organizacijos

parašė , 2012-03-03 13:04

Kitaip tariant, žodžiai “dangaus” ir “svajones” patys gali būti gana aprašomasis, jei jie naudojami paaiškinti čiužininiu. Patys jie negalės būti prekių ženklu. Tačiau taikyti bendrai, kaip “Dangiπki sapnai”, jie gali taip pat galėtų būti prekių ženklu, daugiausia dėl to, kad jie tipo netipiškos padėtis, kuri gamina tikrai sumą, skiriamąjį požymį.

Tai nereiškia, kad kiti paslaugų teikėjai galėtų išplėstas naudoti žodžiai “dangaus” arba “svajones” dėl jų čiužiniai. Tačiau tai reikštų, kad jei “Dangiπki sapnai” yra prekių ženklu pagal papildomą teikėjas jie negali pasiūlyti čiužiniai, pavadintas “Dangiπki sapnai.”
Jim Cramer, thestreet.com, ir veiksmingai žinomos Volstryto šalavijas, steigėjas yra priimančiosios CNBC’s Wściekle pelninga MAD pinigų. 2007 M., kai punktai buvo vis dėlto “parskrendant aukšto” Jim dubliuotas 4 atrodo unstoppable tech atsargų, įskaitant RIMM ir APPLE, „4 konnicy.” 4 Konnicy turėjo pagreitį, bet taip pat turėjo pagrindinių būdingų kaina. Jie buvo tendencija, kad negalėjo būti bucked, ir simbolizuoja, kas buvo tinkamai technologijų sektoriuje.

Sapphiron statybos tvirta teisiškai protectible markės jūsų įmonė turi šie pačią priemones. Jie galėtų iš pagrindinių jūsų rinkodara ir reklama į didesnį ir didesnį dėmės, auga jūsų įmonė, kaina ir pridėti fiskalinės vertę ženklo jūs galite prašyti statyti.

Dream grupė galite pasirinkti PATVIRTINDAMOS savo produktus su arba paslaugų rinkoje sudaro:

Frazę arba žodžiai–NIKE & reg yra fantastinis pavyzdys. Stiliaus arba simbolį (logotipą)–NIKE “swoosh” yra puikus instancija. A “kompozicinių” žodis ir stiliaus ir dizaino–NIKE ir “Swoosh” A puikus šūkis–tik tai padaryti iš reg yra siaubingas šūkis.

NIKE ženklo gali atimti savo pavadinimą iš prekybos, vis dėlto mes pirkėjas vis dėlto identifikuoti išteklius, kai mes matome tik logotipas, t. y., swoosh. Į identiškas yra teisinga, jos dabar žinomų šūkis. Cela dit, šio ženklo verta nenustatė be svarstymų metu, atrankos ir apsaugos programą. Ji reikalinga vizija ir apgalvojimas, kartu su superbe vykdymo, konkrečiai pristatymo visuomenei jų svajonė personalo simbolizuoja pažadus.

Statant labai ženklo su tvirta prekių ženklų pradžią su atrankos. Pareigas metu, veiksmų pasirinkimo, nereikia apriboti, atsižvelgdamos į žodžiai patys. Apgalvokite svajonė grupė, Sapphiron, kad gali sukelti jūsų verslo įmonės į didelį potencialą. Išvaizdą, kad galėtų veiksmingai ženklus kaip NIKE įkvėpimo. Išrinkti ir frazė ar žodžiai, ir tada atlikite simbolis galėtų pasiekti pripažinimo. Vizualizuoti, tik apie kiekvieną gauti įdarbinti savo, taip pat viena su kita, su visų 3, pripažinimo pirkėjų. Įtraukti į nuostabų šūkis, ir jūsų įmonės bus teigiamas maršrutą įkuriantis puikus prekinio ženklo, su 4 konnicy, vedantis kelias.

Dėl to, kad prekės ženklas turi būti pasirengusi atrasti ypač prekių arba paslaugų teikėjų svarbiausių prekės ženklo reikalavimas yra, kad tai skiriamąjį. Tai yra vienintelis būdas, kad 1 corporation prekės ženklas gali būti atskirti nuo papildomų verslo.

Individualus svarbiausių motyvų, norite būti skiriamąjį požymį prekių ženklai yra, kad jis bus išvengti potencialūs pirkėjai iš šiuo metu yra apgaulė į gauti tirpalą iš toliau organizacija, kuri prisiima buvo pagamintas jūsų įmonė.

Autorius turi žiūrėti investicijų į organizacijos. Šių rizikos kapitalo yra savo aistra.

Prekių ženklai ir domenų vardų

Rašyti komentarą