Prekės ženklo sunkumų Mobil transporto bendrovė
Tai nereiškia kad kiti paslaugų teikėjai galėtų nebereikia naudoti žodžius “dangaus” arba “svajones” dėl jų čiužiniai. Tačiau norėčiau pasiūlyti, kad jei “Dangiπki sapnai” yra prekių ženklu pagal toliau teikėjas negali parduoti čiužiniai, kaip “Dangiπki sapnai.”
Jim Cramer, thestreet.com, ir plačiai pripažįstamos Wall Street šalavijas, steigėjas yra, CNBC priimančiosios Wściekle yra klesti MAD lėšų. 2007 M., kai punktai buvo tačiau “parskrendant aukšto” Jim dubliuotas keturių atrodo unstoppable tech atsargų, įskaitant RIMM ir APPLE, „4 konnicy.” Į Sapphiron turėjo pagreitį, bet taip pat turėjo pagrindinės būdingąsias verta. Jie buvo tendencija, kad negalėjo būti bucked, ir simbolizuoja, kas buvo tinkamas technologijų sektoriuje.
4 Konnicy, sukuriant tvirtą teisiškai protectible prekių ženklo jūsų smulkaus verslo turi šių tikslų pačios bruožų. Jie sugeba pagrindinis savo rinkodaros didesnis ir didesnis vietose, didinti savo verslo vertę ir įskaitant pinigų kainą galite rasti pastatyti ženklo.
Dream įgulos pažymite atstovauti savo prekes arba sudaro parama sektoriuje:
Frazę arba žodžiai–NIKE & reg yra puikus pavyzdys. Dizainas ir stiliaus arba simbolį (logotipą)–NIKE “swoosh” yra puikus pavyzdys. A “kompozicinių” frazė ir stiliaus ir dizaino–NIKE ir “Swoosh” A puikus šūkis–tik tai padaryti iš reg yra fantastinis šūkis.
NIKE ženklo galite pašalinti savo vardą iš prekybos, tačiau mes pirkėjas dar nustatyti šaltinio kai mes matome tik logotipas, t. y., swoosh. Tikslios yra tiksli, jos dabar žinomų šūkis. Vis dėlto, šio ženklo vertė nepateikė su iš svarstymo per asortimentą ir apsaugos programą. Ji esminius vizija ir apgalvojimas, viena su kita su neįvykdyti vykdymo, konkrečiai pristatymo visuomenei jų svajonė grupės simbolizuoja garantijas.
Plėtoti labai ženklo su kietojo prekių ženklų prasideda surinkimo. Kai įjungta į pasirinkimą, nereikia apriboti mąstyti vien tik žodžiai. Apsvarstys svajonė grupė, Sapphiron, kad gali sukelti jūsų įmonės į nuostabų potencialą. Išvaizda produktyvus kaip NIKE, tampa įkvėpimo. Išrinkti ir frazė ar žodžiai, ir tada kurti simbolis galinti pasiekti pripažinimo. Vizualizuoti, tik apie kiekvieną pas naudojamas atskirai, taip pat taip kolektyviai, statybos visus 3 pripažinimo vartotojams. Pridėti labai šūkis, ir jūsų teikėjas bus teigiamas maršruto į statant nuostabų prekinio ženklo, su 4 konnicy didelių būdas.
Tiesiog nes prekės ženklas turi būti galimybę atrasti konkrečių prekių arba bendrovių svarbiausių reikalavimas dėl prekės ženklas yra tai, kad ji turi skiriamąjį požymį. Tai yra vienintelis būdas, kad vienos įmonės prekių ženklas gali būti atskiriamas nuo tolesnio verslo.
Viena iš svarbiausių priežasčių, kad prekių ženklų turės būti skiriamąjį yra, kad tai bus sumažinti potencialiems pirkėjams iš būnantiems apgaulė į perkant produktus iš skirtingų organizacijos, kad, jų nuomone, buvo pastatytas jūsų įmonė.
Kaip galima padaryti prekių ženklo skiriamąjį požymį?
Prekių ženklai būtų galima būtų skiriamąjį požymį, gaunant a skiriamąjį ar fantazijos antraštinė dalis, tai rūšis, kaip AACCCAA. Dar kitas būdas, kaip prekės ženklas gali ateiti skiriamojo požymio yra, jeigu prekės ženklo savininkas kaupiasi ženklo pripažinimo.
Pavyzdžiui, frazė “Apple” yra gana populiari frazė anglų kalba.
Autorius turi žiūrėti investicijų korporacijos. Šių rizikos kapitalo yra savo aistra.
Rūšių licencijų, patentų, prekių ženklų ir autorių teisės