KPO bendrovių Indijoje įrodyti neįtikėtinai lengvai tiria finansų rinkose
Finansų rinkos tyrimų agentūros naudoti pirminės ir antrinės mokslinių tyrimų sveikos mišinys tirti ir analizuoti rinkose, užtikrinti proceso metu jie gauti jų duomenų teisę ir įdėti daiktus kartu tinkamai. Jie nagrinėja rinkos dydį, konkurento rinkos dalių, parengti išsamią analizę, atidžiai stebėtų augimo tendencijas, studijų statistikos ir prognozių ir remiantis pirmiau atkreipti išvadas, nors galiausiai išleisti savo mokslinių tyrimų kartu.
Kai kurie iš veiksnių ar domenų, kruopščiai išnagrinėtos finansų rinkos tyrimų agentūros Indijos bankininkystės sektoriuje apima mėgsta ir banko vietą mokslinių tyrimų, banko ATM vietą mokslinių tyrimų, banko reklamos politiką, filialo galimą mokslinių tyrimų, klientų pasitenkinimo mokslinių tyrimų ir pan
KPO bendrovių Indijoje padės atsakyti į kai kurių tikrai sudėtingus klausimus, finansų rinkos tyrimų. Kas yra bendrovės rinkos dydis? Kokia dalis gali jis susijęs? Kas yra potencialių klientų bazę, tai galite nukreipti? Kas yra patikimiausi būdų įeiti į rinką? Kas gali vienas susijęs per ateinančius 3 metus? Kas plataus masto SWOT analizė galbūt leistų? Kokie patobulinimai gali būti pagal lyginamąją analizę su lyderių? Jie ne už mėgėjų bet tiems, kurie jau yra ilgą laiką suprasti domėtųsi verslo.
Kas veiksnių eiti į galimų sprendimų siūlo KPO bendrovės Indijos?
• Jie analizuoti pramonės šakose, įskaitant įvertinti galimą augimo ir brandos. • Jie studijuoja demografijos, prioritetą geografinėse vietose galima plėsti. • Produkto analizės, žinoma, sudaro didelę dalį savo darbą. Jie tai įmanoma produkto palyginti, sužinoti rinkos dalys. • Jie profilis rinkų, dydžio keitimo juos už konkurencinės padėties. • Jie profilis sąskaitos, kad bendrovė ir konkurentų panašūs. • Jie suformuluoti rinkos, įvežamų strategijas. Ką padaryti šių KPO bendrovių Indijoje, taip pat uždirbtų finansų rinkos tyrimų agentūros moniker dėl savo patirtį finansų srityje, galbūt padaryti jūsų projektus? Daug dalykų, jei tai jų būdingas yra.
• Jie įsisavinti ir gabalas neapdorotus duomenis į žvalgybos. • Jie padėti klientams, iššifruoti rinkas, padėti jiems suprasti konkurentų ir mokytis savo augimo potencialą ir sužinoti, kokia naujų galimybių yra ten. • Jie padėti jiems rasti būdų plėsti savo dabartinę verslą. • Jie vadove juos didinti savo produktų linijomis. • Jie padėti klientams ištirti savo segmentus, įgyti pažvelgti į pramonės tendencijos, prasiskverbti produktų ir padaryti matematinių apskaičiavimas įgytų rinkos daliai ir jie galbūt gali gauti savo rankas ant dalis.
Kaip atvykti į šias finansų rinkos tyrimų agentūros, arba apskritai, šių KPO bendrovių Indijoje yra toks konkurencingas, studijuoja labai sudėtingų finansų rinkų? Yra priežastis už ją. Jie samdyti tik geriausias. Geriausias čia yra nuoroda į asmenų, kurie pradėti darbo aplinka ir darbo dėl šių projektų. Jie ne vidutinis John daro, tačiau aukštos kvalifikacijos specialistų su stiprus kilmės finansų. Savo pasiekimus finansų intervale nuo antrosios laipsnių universitetinių laipsnių ir net doktorantūros studijų. Pridėti į tai naujausias priemones šiems asmenims dirbti, ir jūs turite nugalėtojas į ranką.
Apie autorius: Nikita yra turinio rašytojas ir šiuo metu susieti su b3Intelligence internete rinkos tyrimų bendrovė, pasiūlymai rinkos tyrimų paslaugas visose srityse, pavyzdžiui, verslo rinkos tyrimų, užsako farmacijos tyrimų, finansų rinkos tyrimus ir daugiau pagal geriausios rinkos tyrimų konsultantai.